woensdag 15 maart 2017

Ik stop met bloggen


Lieve lezers, ik haal geen energie meer uit het bloggen. Ik heb de knoop eindelijk doorgehakt en ik stop met bloggen. Ik ga hier niet een al te lang artikel aan wijden. Ik vind Instagram momenteel heel erg leuk, dat is echt mijn favoriete app. Daar haal ik meer energie uit dan over een product schrijven. Je koopt eigenlijk producten om erover te kunnen schrijven.

En daar wil ik graag mee stoppen. Want je hebt eigenlijk niet zoveel nodig. Je kan maar een foundation of blush op je gezicht smeren. Ik wil kunnen sparen voor iets moois, zoals een iMac bijvoorbeeld of een nieuwe camera. Ik heb nu ook geen baan en dat is ook een van de redenen dat ik wil stoppen met bloggen. Ik wil natuurlijk niet helemaal van de aardbodem verdwijnen, want ik wil wel lekker reageren op al jullie artikelen. Dat vind ik enorm leuk om te doen, een lieve reactie achterlaten bij anderen.

Het is misschien niet wat jullie hadden verwacht maar ik heb een keuze kunnen maken. Eindelijk. Na tig keer van naam veranderd te zijn en het zoeken naar een juiste schrijfstijl... Instagram is mijn favoriete app. Ik blijf jullie daar natuurlijk ook graag op volgen en reageren op jullie foto's. Ik kan mij beter uiten op Instagram en ik hoop dat jullie mij daar nog volop willen volgen!

Het is voor mij nu echt de tijd om te stoppen met bloggen. Ik wil jullie graag bedanken voor al jullie lieve reacties en volgen van mijn blog, dat waardeer ik echt! ❤ Ik ga verder op Instagram en hoop jullie daar terug te zien! De essence winactie zou natuurlijk nog door blijven lopen, zodra de winnares bekend is, neem ik contact met haar op. De winnares van telecom2day winactie is inmiddels al bekend gemaakt.

Heel veel liefs, Mariska

10 opmerkingen:

  1. Och wat jammer. Ik vond jou altijd een duidelijke Blogger, met eigen artikelen. Maar het moet geen opgave worden!
    Liefs Sabrina

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ah wat lief om te horen zeg! Doet me heel goed! :) Nee, inderdaad! Ik vond het ook echt tijd worden om te stoppen, met pijn in mijn hart dat wel, maar als ik er geen energie meer uit haal, dan ben ik liever op Instagram te vinden!

      Verwijderen
  2. Oh wat jammer! Maar een heel sterk besluit. Het ga je goed! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat jammer zeg! Wel goed dat je kiest voor iets waar je echt plezier en energie uit haalt!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat jammer ik vond je blog altijd erg leuk om te lezen. Je moet doen wat het beste is voor jou.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit had ik niet helemaal zien aankomen, zoooo jammer dat je stopt! maar ik snap het wel . Je moet ook doen wat het beste voor je is.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat jammer dat je stopt met bloggen maar snap het volkomen. Je moet doen wat goed voelt en waar jij gelukkig van wordt. Natuurlijk blijf ik je volgen op Instagram. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat jammer om te lezen dat je stopt! Helaas.. ik heb altijd met heel veel plezier je artikels gelezen en vond je reviews altijd heel erg fijn om te lezen.
    Je moet doen wat goed voelt, en als je hier achter staat moet je het gewoon doen!
    Bedankt voor de leuke artikels, en de fijne review <3
    Liefs,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ahw Maris heel erg jammer! Ik heb je blog(s) meerdere jaren met zoveel plezier gelezen! Altijd zulke leuke artikelen en een mooie lay-out. SInds ik op kamers ben gegaan en niet meer thuis woonde ben ik ook eigenlijk gaan minderen/stoppen met bloggen, echt pas sinds een paar weken heb ik het weer een beetje opgepakt. Ik vond het bloggen vroeger gewoon ook veel leuker dan nu, er zijn zoveel leuke bloggers gestopt wat erg jammer is. En het lijkt wel alsof de meeste bloggers alleen nog maar betaald krijgen voor het bloggen, terwijl dat vroeger niet zo was. Ik ben het helemaal met je eens over Instagram. Ik vind Instagram ook veel leuker geworden dan bloggen! Ik hoop dat we nog steeds contact blijven houden! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Toevallig bedacht ik me vanochtend dat ik al een tijdje geen nieuwe artikelen meer had gelezen op je blog en dat ik dat zo jammer vind. Dat je stopt met bloggen vind ik dan ook echt heel erg jammer! :( Ik volg je al jaren en lees je blog altijd met veel plezier. Je reviews zijn ook altijd super duidelijk en je maakt prachtige foto's. Dus, ja, ik vind het heel erg jammer dat je stopt, maar je moet natuurlijk doen wat goed voelt voor jou. Ik blijf je sowieso volgen op Instagram! <3

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie, ik zie je graag snel terug op mijn blog!