vrijdag 10 maart 2017

MAC Relentlessy Red lipstick

Vorige week was er 20% korting bij aankoop van 2 MAC lipsticks bij maccosmetics.nl. Natuurlijk kon ik het echt niet laten, want het scheelde echt veel geld. Een lipstick kost normaal 19,50 en met de 20% korting actie was de lipstick nog maar 15,60. Ik kocht de kleur Relentlessy Red en vandaag deel ik hem graag met jullie!

Ik hoef jullie natuurlijk niet te vertellen dat ik de verpakking mooi vind. De verpakking is mat zwart, bevat duidelijke letters en de lipstick huls is glanzend zwart met een zilveren rand om het draaistuk.


De lipstick zit in het vaste assortiment en bevat een Retro Matte finish. Dit houdt in dat de lipstick nog meer mat is dan de normale matte finish en meer uitdrogend. De kleur wordt omschreven als heldermat koraalroze maar wordt ook vaak als rood gezien. Het heeft eigenlijk twee kleuren.

Op deze foto zie je perfect de heldermat koraalroze kleur. Ik vind het vreemd dat deze lipstick mij eigenlijk nooit is opgevallen in het assortiment terwijl 'ie echt prachtig is! Natuurlijk heb ik al voorbij zien komen bij anderen maar nooit gedacht dat zo'n prachtige felle kleur mij zal staan.


En op deze foto zie je dat hij meer naar rood neigt. Toch vind ik hem echt koraalroze.


Dan is het tijd om de lipstick te testen op mijn lippen. Van te voren heb ik mijn lippen eerst gescrubt met Lush Bubblegum. Erg belangrijk als je niet wilt dat je velletjes op je lippen tevoorschijn komen met de Retro Matte finish. Mocht je echt niet houden van deze finish dan is deze lipstick helaas niet geschikt voor jou.


Wauw, ik ben verliefd op de kleur! Het is echt een gedurfd kleurtje die perfect is voor de lente/zomer. Je ziet dat hij op mijn gezicht meer naar rood neigt, maar toch vind ik hem ook koraalroze. En de finish? Waarom heb ik deze niet eerder ontdekt? De volgende lipstick wordt Ruby Woo!

Heb jij een felle lipstick van MAC al in je bezit en wat vind je van deze kleur?

6 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kleur, wauw! Hij staat je erg mooi <3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al wel dat je gebruik zou maken van die korting haha. Ik niet dit keer, maar deze kleur is echt heel erg mooi

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kleurtje , hij staat je goed =)
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauwie! Lekker opvallend, staat je mooi Maris! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie, ik zie je graag snel terug op mijn blog!