zondag 5 maart 2017

Win een essence pakketje (gesloten)

Afgelopen vrijdag plaatste ik een stapelreview met 10 nieuwe essence en Catrice producten. Deze werd ontzettend leuk ontvangen. Mijn blog groeit dagelijks en om jullie te bedanken heb ik een superleuk essence pakketje samengesteld met producten uit het nieuwe essence assortiment. Lees je mee met wat je allemaal kunt winnen?

Wat je kunt winnen
In dit pakketje kun je het My must haves palette met vier verschillende oogschaduws winnen. De kleuren zijn: 04 brownie'licious, 06 raspberry frosting, 07 mauvie-time! en 11 stay in coral bay. Het Blushplay sculpting blush palette in de kleur 20 play it pink, een Out Of Space Stories nagellakje in de kleur 05 intergelactic adventure en een leuk make-up tasje van essence zodat je je make-up kunt meenemen!

Wat moet je doen om kans te maken op dit prachtige pakketje?
– Volg mij op Bloglovin' en like/love dit bericht
– Volg mijn Facebookpagina
– Volg mij op Instagram
– Laat een reactie achter met een geldig e-mailadres (alsjeblieft, doe dit echt... het is een kleine moeite om je e-mailadres achter te laten, anders kan ik niet contact met je opnemen en deel je niet mee aan de winactie)

Algemene informatie over de winactie
De winactie is geldig tot zondag 19 maart en sluit om 23:59 uur, de winactie loopt dus twee weken. De winnares krijgt persoonlijk bericht. Dus laat nogmaals een e-mailadres achter zodat ik contact met je op kan nemen. De winnares wordt niet bekend gemaakt op mijn blog i.v.m. privacy. De winnares zal gekozen worden door een random name generator. De winnares heeft drie dagen de tijd om te reageren, reageert zij niet na de drie dagen, dan wordt er een andere winnares uitgekozen! Deze winactie is niet gesponsord.

Good luck!

13 opmerkingen:

  1. Hoi. Wat een leuke makeup! Ik doe graag mee! Dit zou ik heel graag delen met mijn dochter! Mijn email adres is mauritsch5@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke collectie he! ik doe zeker mee :) ik heb alle stappen gedaan x
    email: jiafengy@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een leuke winactie, ik ben zo benieuwd naar de nieuwe producten! Ik doe graag mee en ik volgde je al overal <3 annajirina@hotmail.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke winactie! Ben zo benieuwd geworden naar het blush palette na al die positieve reviews :) Ik doe zeker mee, ik volgde je al behalve je Facebookpagina, die heb ik nu geliked :) Liefs, Sija (e-mail: contact@readallaboutit.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik doe graag mee!! (En in verband met risico op spam zet ik mijn e-mailadres "alternatieve wijze" neer: sepia [at] home . nl.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Altijd zo fijn, de producten van Essence! Natuurlijk doe ik heel graag mee en heb ik alle stapjes gedaan.
    (FB Tamara Mara Großmaul, Instagram @paramara1982, BL Tamara TS)
    paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wauuw wat leuk! Ik ben zo benieuwd naar deze prachtige producten, ik doe heel graag mee! �� kimnadinebakker@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een onwijs leuke winactie, ik doe graag mee! Ik ben zo benieuwd naar de nieuwe essence producten, ze zien er namelijk prachtig uit en heb er al zoveel moois over gehoord. <3
    Ik volg je overal al! :) evelienslingerland@hotmail.com

    Liefs,
    Evelien

    BeantwoordenVerwijderen

  9. Ik ben heel erg benieuwd naar de pigmentatie van deze producten.
    Ik doe heel graag mee.

    Ik volg je op de volgende kanalen:


    www.bloglovin.com/liekevanveen8 (ik heb dit bericht ook geliked en gesaved)
    facebook lieke van veen
    instagram liekevv24
    mijn e-mailadres is xx_glamourgirls@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aah wat leuk dat je dit pakketje weggeeft! Ik ben echt heel erg benieuwd naar deze producten dus ik doe graag mee. Ik heb alle stappen gedaan. Mn email adres is chantallemauritsch@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe heel graag mee ik volg je op instapgram en bloglovin.
    Mijn e-mailadres is dirk1heidi@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik maak graag kans en heb alle stappen gedaan!
    xx Jolijn
    Jolijndoelman@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk pakket, dat pallette is toch geweldig! Ik durf bijna niet maar ik waag toch weer een gokje! Sabrina at denklicht punt nl
    Ik heb alle stappen gedaan

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je lieve reactie, ik zie je graag snel terug op mijn blog!